צמיגים לרכבי אספנות

טיפוח רכב אספנות הוא אחד התחביבים המתגמלים ביותר שיש. הבעלות על מכונית שלא דומה לשום רכב אחר ומבליטה את הייחודיות שלכם מספקת נחת רבה, וכך גם ההצלחה לשמר כלי בן 30 שנה ומעלה במצב תקין ואפילו מרשים. באופן טבעי מדובר גם באתגר לא פשוט. ככל שהמכונית ישנה יותר, נדרשת תשומת לב רבה יותר כדי לוודא שכל המרכיבים בה עובדים היטב, כך שאפשר יהיה גם לנסוע עם הרכב. אחד האתגרים המורכבים ביותר הוא התאמת צמיגים לרכב אספנות – וזה גם אחד התחומים שבהם אנחנו מתמחים.

למה חשוב לוודא התאמה מלאה של צמיגים לרכב אספנות?

בחירת צמיגים לרכבי אספנות מחייבת תשומת לב רבה והקפדה על התאמה נכונה מ-3 סיבות עיקריות:

  1.  בטיחות – רכב אספנות, ברוב רובם של המקרים, לא נועד לתצוגה בלבד אלא גם לנסיעה. אמנם בדרך כלל לא לשימוש יומיומי ובוודאי לא אינטנסיבי, אבל כשיוצאים לכבישים, גם אם לנסיעה קצרה, חשוב מאוד שכל המערכות והחלקים ברכב יהיו תקינים ומותאמים לו – שהרי אסור להתפשר על בטיחות! צמיגים לרכב הם תמיד מרכיב קריטי בבטיחות, ועל אחת כמה וכמה במכוניות ישנות.
  2.  אותנטיות – הדבר היפה ביותר ברכב אספנות הוא האסתטיות ייחודיות שלו. המראה יוצא הדופן, שמושך אליו מבטים מתפעלים בכל מקום, מחייב הקפדה על כל פרט ופרט, לרבות הצמיגים.
  3.  דרישות משרד התחבורה – בהקשר זה כדאי להדגיש את הנוקשות של אנשי המשרד, גם אם היא נובעת מכוונות טובות. אם במכוניות “רגילות” ניתן להתקין גם צמיגים מעט שונים מאלה המקוריים, בכפוף לרשימה מפורטת וארוכה למדי של אופציות, הרי שבמכוניות האספנים האפשרות הזו מוגבלת מאוד. עד 2019, אגב, המצב היה שונה: ניתן היה לעבור את הטסט השנתי על בסיס אישור של חברת צמיגים בארץ, אבל לאחר השינוי במדיניות משרד התחבורה נדרש כבר אישור של יצרנית המכונית. בחלק מהמקרים היצרניות כבר בכלל לא פעילות – למשל סאאב, סימקה או דייהו – ולכן גם אין שום דרך לקבל מהן אישור.

איך תוכלו למצוא צמיגים איכותיים ומתאימים באופן מושלם לרכבי אספנות?

הצורך לשמור הן על אותנטיות, הן על בטיחות ללא פשרות והן על עמידה בתנאי משרד התחבורה מייצר כאמור אתגר מורכב למדי. כדי להתמודד איתו בהצלחה, ולספק לכם את הצמיגים המתאימים, נדרשות יכולות מקצועיות גבוהות מאוד ובעיקר ניסיון נרחב.

צמיגי זוארץ מייבאת לארץ ומשווקים צמיגים מזה שנים רבות מאוד. גם הקשרים המצוינים שלנו עם היצרניות המובילות בתחום. בין השאר מדובר על פירלי, מישלין, ברידג’סטון, קונטיננטל ואחרות – חלקן כאלה שפועלות כבר יותר מ-100 שנים בעולם הצמיגים – וגם לעובדה זו יש כמובן חלק ביכולת לעזור לכל בעל רכב אספנות למצוא צמיגים מושלמים עבורו.

בנוסף אנחנו מבצעים בדיקות קפדניות לכל הסוגים של צמיגים לרכבי אספנות. הבדיקות, שמבוססות על ציוד מתקדם וכמובן על היכרות מצוינת גם עם צמיגים נדירים, מסייעות לשמור על הצמיגים במצב תקין ולהבטיח מענה אפקטיבי לכל בעיה עוד כשהיא קטנה, כך שקל יותר לפתור אותה.

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:
צמיגים במבצע

5/5 - (1 vote)