לקביעת בדיקת חיישני לחץ אוויר צרו קשר!

    מכשיר ה- VT56 של חברת ATEQ

    VT561

    חברת ATEQ היא אחת מפורצות הדרך בתחום הדיאגנוסטיקה לרכב ובפרט בדיקות ממוחשבות של לחץ אוויר בצמיגים. היא נוסדה בשנת 1975 ואת מוצריה ניתן למצוא בעשרות מדינות ברחבי העולם שכן מדובר בחברה המובילה והמתקדמת ביותר בתחום.

    מכשיר ה-VT56 שפיתחה ATEQ מאפשר לבעלי מוסכים לבצע אבחון, טיפול וכיול במערכות TPMS (מערכות ניטור לחץ אוויר בצמיגים) – כולל ברכבים שיוצרו באסיה או באירופה ושאין להם מרכיב תכנות מחדש במערכת ה-TPMS. בפרט מספק ה-VT 56 מענה איכותי ומקצועי לכלי רכב של מיצובישי, טויוטה, ניסאן, קיה, יונדאי, הונדה ועוד.

    מהו תפקידה החשוב של מערכת TPMS?

    מערכת TPMS (ראשי תיבות של Tire Pressure Monitoring System) היא כאמור רכיב המותקן בכלי רכב שתפקידו הוא לנטר בכל רגע ורגע את לחץ האוויר בצמיגים – ולהתריע על דליפת אוויר מאחד הצמיגים מיד כשלחץ האוויר יורד מתחת לסף מסוים. בזכות ההתרעה המהירה, בדמות נורה הנדלקת בלוח השעונים, יכול נהג מכונית שאחד מצמיגיה מאבד את אחיזת הכביש שלו להיערך בהתאם ולא לאבד שליטה על הרכב.

    חשיבותה של מערכת ניטור זו, שבמקרים מסוימים עשויה להציל חיים, הפכה אותה לאביזר חובה בכלי רכב המיוצרים בארה"ב כבר ב-2007. באירופה תוקנה התקינה ב-2012, ומאחר שגם מדינות רבות באסיה ובהן דרום קוריאה ויפן מחויבות לעמוד בתקנים האירופאיים, הרי שכיום ה-TPMS מהווה חלק בלתי נפרד מאבזורן של רוב המכוניות החדשות.

    מה עושה ה-VT56?

    פעולתה של מערכת TPMS מבוססת על חיישנים המותקנים על חישוקי הגלגלים או לחילופין מחוברים לשסתומי הלחץ. החיישנים מודדים לחץ וטמפרטורה, ועל מנת שהנתונים שהם מספקים בכל רגע ורגע יהיו מדויקים ואמינים יש להקפיד על 3 דברים:

    1. זהירות מוקפדת בכל טיפול ברכב על-מנת לא לפגוע בחיישנים אלה.
    2. כיול המערכת מחדש כשמחליפים צמיג או מבצעים הצלבת צמיגים (החלפת מיקום הצמיגים הקיימים).
    3. בדיקת תקינות של החיישנים ושל המערכת ה-TPMS בכללותה.

    מכשיר ה-VT56 של חברת ATEQ מאפשר את ביצוע שתי הפעולות האחרונות בצורה מקצועית במיוחד, כולל ברכבים שיוצרו כאמור באסיה או אירופה ואין בהן אופציית תכנות מחדש של ה-TPMS.

    היתרונות של ה-VT56

    יתרון חשוב אחד של מכשיר ה-VT56 הוא האפשרות לבצע אבחון, טיפול וכיול גם לרכבים תוצרת הונדה, מיצובישי, טויוטה, יונדאי ועוד חברות שמספקות מכוניות לשוק הישראלי, ונהנות כאן מפופולריות רבה במיוחד.

    יתרון שני הוא האמינות – לא בכדי נחשבת חברת ATEQ למובילה בתחום הדיאגנוסטיקה ובפרט בכל הקשור למערכות TPMS וגילוי דליפות מצמיגים. ההשקעה הרבה של החברה במחקר ופיתוח, והניסיון הנרחב שצברה בתחום, מבטיחים כי כל המכשירים מתוצרתה הם משוכללים במיוחד ואמינים לחלוטין.

    יתרון משמעותי נוסף הוא הידידותיות למשתמש: הפעלת ה-VT56 פשוטה מאוד ונוחה, כך שכל אחד יכול ללמוד במהירות כיצד להפעיל את המכשיר ואיך לנצל את יתרונותיו הרבים. בהתאם הפך המכשיר לנפוץ מאוד בשימוש במדינות מפותחות רבות ברחבי העולם.

    כיצד משתמשים ב-VT56?

    מכשיר ה-VT56 כאמור נוח מאוד לשימוש: בוחרים את סוג הרכב – ולוחצים על START.

    המכשיר מתאים לכל סוגי מערכות ה-TPMS ומאפשר את הכיול והתכנות מחדש (תהליכים הנקראים Relearn / ReProgram / Trigger) של כל החיישנים הקיימים כיום בשוק. המידע מוצג על מסך צבעוני גדול (4.3 אינץ') בצורה נוחה, והערכה, שמגיעה בתוך מארז קשיח ואיכותי, כוללת חיבור לשקע OBD, אפשרות לשגר את המידע אל ECU (מערכת ניהול המנוע – Engine Control Unit), חיבור USB, חיבור Wi-Fi ותוכנת הדרכה שגם היא ידידותית למשתמש.

    כמו כן ניתן לעדכן את ה-VT56 דרך האינטרנט.


    אנו בצמיגי זוארץ מבצעים את בדיקת תקינות חיישני לחץ האוויר בצמיגים ומתקינים אותם במידת הצורך באמצעות מכשיר ה- ATEQ VT56. לקביעת פגישה צרו עימנו קשר!

    5/5 - (1 vote)