יצירת קשר!

    למה צמיגי זוארץ

    החלפת צמיגים לא חייבת להיות חוויה מתישה שגוזלת מכם זמן יקר וכסף רב – אצלנו ב"צמיגי זוארץ" ממתין לכם מבחר רחב במיוחד של צמיגים מכל הסוגים ולכל השימושים, ובנוסף תיהנו משירות מקצועי וקשוב המספק כל בקשה במהירות יוצאת דופן.

    ה"סוד" שלנו פשוט: מלאי גדול מאוד ומגוון ביותר של צמיגים, כך שלא תצטרכו להמתין שעות להגעת הצמיג המיוחל או להתפשר על צמיגים פחות מתאימים לרכב שלכם. הניסיון העשיר שצברנו ב"צמיגי זוארץ" במהלך למעלה משלושים שנות מקצועיות והתמחות בייבוא, שיווק ותיקון צמיגים מאפשר לנו להעניק לכם את הצמיג האופטימלי – בהתאם לסוג הרכב, אופי השימוש בו, העדפות הנהיגה שלכם וכמובן התקציב העומד לרשותכם.

    במהלך שלושים שנות פעילות צברנו לא רק ניסיון יקר ערך אלא גם קהל לקוחות ששומר לנו אמונים – ונהנה שוב ושוב מצמיגים איכותיים במחירים אטרקטיביים. על לקוחותינו הרבים נמנים משרד הביטחון, יבואני רכב, חברות ממשלתיות, חברות מובילות להשכרת רכב, עסקים קטנים וגדולים – וכמובן שגם אנשים פרטיים רבים נהנים מההצעות המשתלמות שלנו. בנוסף אנחנו מעניקים שירות ליבואני הצמיגים השונים ובפרט בדיקות תקינות ורקלמציות.

    ב"צמיגי זוארץ" תמצאו את המותגים המובילים בעולם הצמיגים: מישלין, גודייר, ברידג'סטון, גודריץ' ואחרים, ולצידם שמות פחות מוכרים אך לא פחות איכותיים דוגמת צמיגי פלקן, יוקוהמה, טויו והנקוק. לצד הצמיגים הרבים אנו מציעים גם מלאי מגוון של ג'נטים (חישוקים) לכל סוגי הרכב וכן מוצרים מובחרים נוספים שיהפכו כל נסיעה שלכם לחוויה בטוחה ומהנה.

    באתר תוכלו לקבל מידע אודות השירותים השונים שאנו מציעים ועל מותגי הצמיגים שאנו מוכרים, כמו כן מידע להעשרה אישית כגון צמיגים לרכב שטח – כל מה שצריך לדעת. חברי מועדון הלקוחות של "צמיגי זוארץ" זוכים לעדכונים אודות המבצעים המיוחדים שאנו עורכים ובסניף המרכזי בתל-אביב ובשלוחה שלנו ברמת גן תוכלו לממש את ההצעות האטרקטיביות וליהנות מצמיגים מובחרים במחירים מפתיעים ומשירות מהיר להפליא. אנשי המקצוע המיומנים שלנו נעזרים בטכנולוגיה מתקדמת הכוללת, בין השאר, מכשור לטיפול בצמיגי רנפלאט (Runflat), מכונה לפירוק צמיגי פקס (Pax) ומכונת איזון גלגלים ממוחשבת המוצאת כל פגם במהירות האור.

    לאלה שזמנם יקר במיוחד, "צמיגי זוארץ" מציעים שירות עד הבית: אנחנו נבוא אליכם, ניקח את רכבכם, נרכיב עליו צמיגים מובחרים לבחירתכם – ונחזיר לכם אותו במהירות מפתיעה.