צמיגי קונטיננטל

צמיגי קונטיננטל- CONTINENTAL

קונטיננטל היא חברה גרמנית מהמובילות בעולם בתחום הצמיגים והחלקים לרכב –
צמיגי קונטיננטל (Continental) נחשבים לצמיגים בטיחותיים במיוחד המורכבים על רבים מרכבי היוקרה הנעים על כבישי העולם.
לצד רמת הבטיחות הגבוהה, נהנים צמיגי קונטיננטל ממשקל קל ומהיותם מיוצרים בטכנולוגיות גרמניות חדשניות,
דבר המבטיח להם אחיזת כביש מעולה וצריכת דלק נמוכה. קונטיננטל מייצרת צמיגים לכל סוגי המכוניות, האופנועים והקטנועים וכן לאופני כביש ואופני שטח.

"תוצרת גרמניה" הוא שם נרדף לאיכות ללא פשרות, ואכן הצמיגים של החברה הגרמנית קונטיננטל מתאפיינים ברמה גבוהה מאוד, בעיקר בהיבט הבטיחותי, וזוכים לפופולריות רבה בכל רחבי העולם.

בארץ ניתן למצוא צמיגים תוצרת קונטיננטל לכל סוגי המכוניות (כולל רכבי שטח), אופנועים, קטנועים וגם לאופניים (כביש ושטח).

צור קשר




    ההיסטוריה של קונטיננטל

    קונטיננטל (Continental AG) הוקמה כבר בשנת 1871, כך שאל ההקפדה הגרמנית על איכות מצטרף ניסיון של כ-150 שנים שגם לו כמובן חלק באיכות מוצרי החברה.

    תחילה עסקה קונטיננטל בייצור גומי, ולקראת סוף המאה ה-19 כשהומצא הצמיג לאופניים החלה להתמחות גם בכך. ב-1898 בא לעולם הצמיג הראשון למכוניות תוצרת קונטיננטל, וכיום היא לא רק יצרנית הצמיגים המובילה בגרמניה והרביעית מבחינת הגודל בעולם כולו אלא גם חברה מוערכת בתחומים נוספים כגון מערכות הזרקת דלק, מערכות בקרת יציבות, בלמים ועוד.

    המטה של הנהלת קונטיננטל נמצא בהנובר שבצפון גרמניה, ו-150,000 עובדי החברה מועסקים בקרוב ל-50 מדינות בכל רחבי העולם. במטה בהנובר, שאגב נפגע במהלך מלחמת העולם ה-II אך שוקם, שוכן גם המכון הטכנולוגי של העיר שמהווה בית חם לסטארט-אפים רבים ומסייע אף הוא לקונטיננטל להיות בחזית הטכנולוגיה ולהציע מוצרים חדשניים.

    צמיגי קונטיננטל – כי על בטיחות לא מתפשרים

    ב-2015 עמד היקף המכירות של קונטיננטל (לא רק צמיגים) על קרוב ל-40 מיליארד יורו, וכאמור מדובר ביצרנית הצמיגים הרביעית בגודלה בעולם (אחרי צמיגי ברידג'סטון, צמיגי מישלין וצמיגי גודייר).

    ההצלחה של החברה הגרמנית נשענת על 2 מרכיבים עיקריים: בטיחות ללא פשרות וחדשנות מתמדת.

    אינדיקציה מצוינת לרמת הבטיחות הגבוהה של צמיגי קונטיננטל ניתן למצוא במבחן שערך מגזין רכב בריטי בשם "אוטוקאר" לפני מספר שנים: אנשי המגזין בחנו את רמת אחיזת הכביש ואת מרחקי הבלימה של צמיגים שונים, הן בכביש יבש והן בכביש רטוב, ובכל המבחנים היו אלה הצמיגים תוצרת קונטיננטל שזכו לציונים הגבוהים ביותר.

    בנוסף זכו צמיגי החברה לפרסים רבים וכן להערכת הציבור הרחב במדינות רבות בעולם.

    חדשנות מתמדת לטובת הנהג

    הדגש השני של חברת קונטיננטל הוא שיפור מתמיד של איכות כל צמיג שיוצא ממפעלי החברה וזאת על בסיס חדשנות בלתי פוסקת.

    בפרט מושקעים משאבים רבים במסגרת המחקר והפיתוח של קונטיננטל – תחום שמועסקים בו כאלף אנשי מקצוע מעולים בארה"ב ובאירופה – על-מנת להשיג 3 מטרות: אפס תאונות, אפס פליטות ו-100% שליטה.

    "אפס תאונות" הינו יעד שאפתני במיוחד, וכמובן שהשימוש בצמיגי קונטיננטל אינו מספיק כדי להבטיח הגעה ליעד – ישנם גורמים אחרים שעלולים להוביל לתאונות – אולם רמת הבטיחות הגבוהה בה מתאפיינים צמיגים אלה בהחלט מקטינה במידה ניכרת את הסיכון להתרחשות תאונה.

    היעד של "אפס פליטות" נועד לעזור לנו לשמור על כדור הארץ. כיום כבר ישנו קונצנזוס כמעט מלא לפיו עתידו של הכדור עליו כולנו חיים נמצא בסכנה של ממש, ושעל כולנו מוטלת האחריות למנוע את הקטסטרופה ולצמצם את זיהום האוויר בכל דרך אפשרית – רכב שמותקנים בו צמיגים של קונטיננטל מייצר פחות זיהום.

    ב"100% שליטה" הכוונה היא לאחיזת כביש מיטבית בכל תנאי דרך ועבור כל סגנון נהיגה, כך שהנהג והנוסעים ייהנו הן מרמת בטיחות מרבית והן מנסיעה חלקה ונינוחה.

    -> -> לתצוגת צמיגי טויו, צמיגי פירלי, צמיגי פלקן.
    -> -> כל מה שצריך לדעת על צמיגי שטח.