צמיגי פירלי

צמיגי פירלי- PIRELLI

פירלי (Pirelli) היא חברה איטלקית רבת מוניטין. צמיגי פירלי מיוצרים מאז 1871, והיתרון העיקרי שלהם הוא רמת האמינות הגבוהה–
מי שבמכוניתו מורכבים צמיגי פירלי יודע כי הם ישמשו אותו נאמנה וכי הסיכוי שהוא יידרש להחליף אותם בטרם חלפו 4 שנים נמוך במיוחד.
בנוסף, נהנים צמיגים אלה מאחיזת כביש משופרת.

לפרטים נוספים אודות צמיגים לרכב לחצו כאן.

ההיסטוריה של חברת פירלי

ההיסטוריה של החברה מתחילה במאה ה-19, כשג’ובאני בטיסטה פירלי הקים במילאנו שבצפון איטליה מפעל לייצור צמיגי גומי. ב-1885 כבר החל המפעל לייצר צמיגים לכרכרות וב-1894 הושקו הצמיגים לאופניים שהיו באותם ימים. ב-1901 החל הייצור של צמיגים למכוניות, ב-1902 פתחה החברה מפעל בברצלונה ושנה מאוחר יותר התווסף מפעל בבריטניה (בסאות’המפטון). באותה תקופה הפגינה פירלי מחויבות גבוהה להשתתפות במרוצים וכבר ב-1907 נרשמה זכייה במרוץ גרנד פרי יוקרתי של רכב ובו צמיגי פירלי.

בשנות העשרים של המאה ה-20 החלו מניותיה של פירלי להיסחר בבורסה של ניו יורק (החברה האיטלקית הראשונה שעשתה זאת) וההתרחבות הבינלאומית הגיעה גם לברזיל שם הוקם עוד מפעל של החברה. צמיגי החברה המשיכו להשתכלל ולהפוך גם למסוגננים יותר ויותר אחרי מלחמת העולם השנייה, ובמקביל הגיעה פירלי גם לשווקים חדשים עם מפעלים ביוון, טורקיה, גרמניה, ברזיל ומדינות נוספות.

בתקופה זו גם הוצג הצ’ינטורטו – הצמיג הרדיאלי ה-1 של פירלי, שפיתוחו החל כבר ב-1949 ולשווקים הוא הגיע ב-1953. בהשוואה לשאר הצמיגים באותה תקופה, הצ’ינטורטו הציג אחיזת כביש מוצלחת במיוחד והבטיח מרחק עצירה מינימלי.

בשנות ה-80 הטכנולוגיות החדשניות שמאפיינות את צמיגי פירלי מאז ומתמיד באו לידי ביטוי גם בצמיג הרדיאלי הראשון לאופנועים. באותה תקופה פירלי גם רכשה חברה גרמנית עם מומחיות ייחודית בייצור צמיגים וחברה אמריקאית שאפשרה לה לחדור אל השוק הצפון אמריקאי.

במאה ה-21 מכרה פירלי תחומי פעילות שאינם ייצור צמיגים לתאגידי ענק דוגמת סיסקו, בסכומי עתק – כך שהחברה יכלה להתמקד בייצור צמיגים ובנוסף נהנתה ממשאבים רבים שאפשרו פיתוח והשבחת טכנולוגיות המשמשות לייצור צמיגים וכן איתור שווקים חדשים שבהם ישנו ביקוש הולך וגדל לצמיגים איכותיים. כיום מעסיקה החברה כ-36,000 עובדים בכל רחבי העולם ומוכרת מוצרים בכ-170 מדינות – כשבכל מדינה ישנם עבור צמיגי פירלי יבואן רשמי ומשווקים נוספים. עוד נתונים מרשימים הם מספר שיתופי הפעולה עם אוניברסיטאות נחשבות (14), מספר הפטנטים שרשמה החברה (כ-4,500), מספר מרכזי המחקר שלה בעולם (10) ומספר המהנדסים שמועסקים בה (כ-1,600).

במהלך השנים הפכה פירלי לחברה בורסאית מצליחה, עם פדיון שנאמד במיליארדי דולרים. אמנם כסף הוא בהחלט לא חזות הכל אבל יש בכך מסר מאוד ברור. מסר של חברה מצליחה, שזוכה לקהל לקוחות עצום בגודלו. קהל שמעריך את המחויבת לאיכות ולמקצועיות. יש ברקע מחויבת לצמיגים ברמה גבוהה שנבחנת בכל שנה מחדש, גם על מסלולי המרוצים של רכב דו גלגלי וארבע גלגלים. אין ספק – אלה צמיגים שמותאמים באופן מדויק למגוון רכבי איכות, מכל הסוגים ומכל המינים.

ההצלחה כיום מוכחת, אבל אי אפשר לשכוח את ההתחלה. החברה נוסדה במילאנו, בירת האופנה של ימינו. היא התמחתה בייצור גומי לשימושים שונים ולא עברו ימים רבים בטרם הפכה ליצרנית צמיגים בעלת שם. היא ידועה גם בהיותה ספונסרית של אירועי ספורט מגוונים וכן בהפקה של לוח שנה ייחודי בנוף. וגם מגדל ייחודי יש למותג זה. לפני למעלה מחמישים שנה, החליט בעל החברה האיטלקי להקים מגדל שיישא את שם החברה, בדיוק באותו המקום שבו שכן המפעל המיתולוגי.

למה מקבלים צמיגי פירלי חוות דעת חיוביות מכל המומחים?

הצמיגים שמייצרת החברה האיטלקית זוכים למחמאות רבות מכל מומחי הרכב בכל רחבי העולם – ולא בכדי. סיבה אחת לכך היא כאמור ההשקעה המתמשכת והמשמעותית בטכנולוגיות שעומדות מאחורי ייצור הצמיגים, והופכות אותם ליותר ויותר עמידים. סיבה שנייה היא הביצועים ההולכים ומשתפרים, הן מבחינת אחיזת הכביש בכל תנאי מזג אוויר, הן מבחינת נוחות הנסיעה שהם מספקים והן מבחינת צריכת הדלק של המכוניות שבהן הם מותקנים.

דוגמה אחת מני רבות לטכנולוגיות החדשניות שמפותחות בפירלי היא Pirelli Connesso – מערכת שמעבירה מידע יקר ערך מהצמיג אל הנהג או הנהגת: טמפרטורת הצמיג, לחץ האוויר בו ועוד. המידע מאפשר לכל הנהגים שמשתמשים בצמיגי פירלי לנהוג בראש שקט מתוך ידיעה שהצמיגים תקינים לחלוטין וכן לזהות מיד כל בעיה לפני שהיא עלולה לגרום לנזק חמור. טכנולוגיה נוספת היא Run Flat – צמיגים שניתן להמשיך לנסוע איתם גם אחרי פנצ’ר (למרחק רב למדי כך שניתן להגיע לפנצ’ריה מוסמכת בלי לחץ), ועוד מערכת שפותחה בפירלי היא Noise Cancelling System – להפחתת רמת הרעש ברכב.

סיבה נוספת לכך שכמעט תמיד מקבלים צמיגי פירלי חוות דעת חיוביות ואף מתלהבות היא העיצוב המושקע שלהם – לא בכדי הפכה ה-P המוארכת של פירלי לסמל לאיכות וסטייל ופירלי עצמה למותג שמשדר אסתטיקה איטלקית יוקרתית.

גם החיבור המדויק בין שמירה על מסורת ומורשת לבין החתירה המתמדת לחדשנות הופך את צמיגי פירלי למוצרים נחשקים בכל רחבי העולם – וגם בישראל, כמובן, הם זוכים לפופולריות רבה והערכה גבוהה.

צמיגים ונהמה חרישית של מנוע הרכב, הולכים יפה ביחד. נדמה, כאילו הצמיגים רחוקים מרחק רב מהאומנות האיטלקית או מהאופנה האיטלקית המעודנת. אבל מה קורה כאשר משלבים את אחד ממותגי הצמיגים המובילים בעולם (שהוא איטלקי מארץ המגף) ביחד עם מעוף, חזון ומסורת ייצרנית? כך מקבלים את אחד הצמיגים הכי טובים בעולם.

פירלי, שומעים את השקט

מסר מאוד חזק שמעבירים אנשים שבוחרים פירלי לרכב או לאופנוע זהו המסר השקט. זהו טרנד מאוד מודרני ומאוד חשוב, לצד צמיגים שחוסכים בדלק וכאלה בעלי אורך חיים משופר. מהנדסי ומפתחי פירלי מודעים לחשיבות הדבר כאשר הם מפתחים את הדור הבא של צמיגים חרישיים. כדי ליצור צמיגים שקטים, נעשה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. חומרים המיושמים בשיטות ננו טכנולוגיות. גם כשנוהגים מהר, גם כשנוהגים בכביש או בדרך עפר, מרגישים את הבטיחות ושומעים את הרוח (מפני שאת רעש הצמיגים בקושי שומעים).

למה מבחינת צמיגי פירלי ישראל היא שוק שכדאי להשקיע בו?

מבחינת צמיגי פירלי ישראל היא שוק לא גדול במיוחד אבל בהחלט כזה שיודע להעריך איכות ועל כן כדאי להשקיע בו ולשלוח אליו את מיטב הדגמים. בהתאם תוכלו למצוא אצלנו צמיגים איכותיים במיוחד לכל סוגי כלי הרכב – וליהנות מכל היתרונות המשמעותיים של הצמיגים של פירלי.

ייצור עולמי, פירלי מסביב לעולם

ענף הרכב הישראלי מבוסס רובו ככולו על ייבוא. הדבר נכון ברכבים חדשים, בחלפים וגם בצמיגים. כאשר רוכשים צמיגי פירלי יבואן מצטרפים למותג רב לאומי. מותג בעל מחויבות מלאה לאיכות ולשירות. זהו הבסיס שהעניק לפירלי את ההצלחה הגלובלית. וזו לא סתם הצלחה גלובלית, שכוללת שיתוף פעולה עם כמה יצרני רכב. זוהי הצלחה שהביאה עד כה לפיתוח מערכי ייצור במדינות רבות מאוד ברחבי העולם.

צמיגי החברה מיוצרים כיום לא רק באיטליה, כפי שיוצר הצמיג המקורי. כיום, מפעלים מהשורה הראשונה מיצרים את הצמיגים גם ברחבי מדינות נוספות באירופה (למשל אנגליה, גרמניה, רומניה). מפעלי ייצור של מותג פירלי פועלים במלוא הקיטור גם ברוסיה, בארצות הברית, בדרום אמריקה. גם מדינות במזרח התיכון וכן במזרח הרחוק קלטו את מפעלי המותג. זה מה שנקרא מותג איכות גלובלי.

צמיגי פירלי PIRELLI ומכוניות ספורט

צמיגי פירלי לקחה כאמור חלק נכבד במרוצי מכוניות רבים לאורך ההיסטוריה שלה והפגינה ביצועים מרשימים מאוד גם בתחום מאתגר במיוחד זה.

מאז שנת 2011 פירלי היא ספקית הצמיגים הבלעדית במירוץ הפורמולה 1 היוקרתי, שמדי שנה צופים בו מאות מיליוני בני אדם. בכל מירוץ לוקחים חלק כ-1,700 צמיגים של פירלי, שבאופן טבעי יש להם השפעה דרמטית על ביצועי המכוניות והנהגים, שהרי במהירויות הגבוהות במיוחד שאליהן מגיעים כלי הרכב ישנה חשיבות קריטית לאחיזת הכביש שמספק כל צמיג ולעמידותו. בסך הכל מספקת פירלי כ-45,000 צמיגים מ-7 סוגים שונים בעונת התחרויות (כולל לנסיעות המבחן ולאימונים). כל סוג של צמיג מיוצר מתרכובת אחרת ומגיע בצבע אחר, כשלמשל הכחול פירושו צמיג לכביש רטוב, כתום מעיד על צמיג קשה, אדום הוא צמיג רך במיוחד וסגול הוא הצמיג הרך ביורת – כך שהצופים יכולים לדעת בדיוק אילו צמיגים מורכבים בכל רכב בכל נקודת זמן. בתחום האופנועים, פירלי היא הספקית הרשמית של אליפות העולם WSBK מאז שנת 2004.

למעשה החיבור בין פירלי לבין ספורט משתרע גם מעבר לספורט המוטורי: החברה היא נותנת החסות של קבוצת הכדורגל אינטר מילאנו וגם של קבוצת הבייסבול לוס אנג’לס דודג’רס. חיבור רב עוצמה נוסף הוא בין פירלי לבין אמנות, והחברה מעניקה חסות גם לאירועים רבים בתחום זה.

פירלי היא חברה איטלקית השייכת לתאגיד סיני ואשר מייצרת צמיגים במשך קרוב ל-150 שנים. צמיגי פירלי (Pirelli) נחשבים לאיכותיים, ולא פחות חשוב מכך – יפים, ובהתאם החברה מדורגת באופן קבוע כאחת מ-5 יצרניות הצמיגים הגדולות בעולם.

הצמיגים שנוסעים במהירות עצומה

עוד מהשנים הראשונות, צמיגי פירלי הוכיחו את עצמם בתור עמידים ומותאמים, גם למהירויות גבוהות. אמנם אין להשוות את מהירות מכוניות המרוץ של ראשית המאה העשרים למהירויות העצומות של מכוניות המרוץ בימינו, אבל עובדה היא כי המותג האיטלקי עומד בכבוד בכל ההתפתחויות. כבר משנותיו הראשונות, כיצרן צמיגים איטלקי מקומי, זכו רכבים מהירים להצלחה בעודם משתמשים בצמיגי פירלי. ובשנות החמישים של המאה שעברה, המשיכה ההצלחה גם במרוצי הפורמולה 1.

ההצלחה במרוצים הללו הביאה לכך כי מיטב המתחרים נוהגים ברכבים המצוידים בצמיגי פירלי וההצלחה לא מפסיקה. לחברה יש סט של מגוון צמיגים מהירים במיוחד, כאלה שמתאימים לרכבי מרוץ מקצועיים וגם כאלה שמתאימים לרכבי כביש "רגילים" אך מהירים במיוחד. נכון לימים אלה, החברה היא נותנת החסות למגוון נבחרות, למשל לנבחרת גרנד פרי הספרדית וההונגרית המתחרות בתחרות הצרפתית הידועה. המותג גם מביע תמיכה בתחרויות ראלי, במיוחד לנהגים צעירים. בנוסף החברה נותנת חסות לעוד מגוון אירועי ספורט ואירועים נוספים. לסיום, נספר כי נכון לשנת 2019, דווח כי פירלי מייצרת 7 סוגי צמיגים שונים, במיוחד למרוצי פורמולה 1. אין ספק שזוהי תעודת כבוד למותג הוותיק, שמקפיד להתעדכן ולהתרענן.

לכל רכב הפירלי שלו (וגם לאופניים)

מותג פירלי משווק בכל העולם מגוון גדלי צמיגים, שמתאימים לכל תנאי דרך ושטח. בין הצמיגים ניתן למצוא צמיגים לרכבים עירוניים וצמיגים לאופנועים, צמיגים למשאיות וצמיגים לרכבי שטח עתירי ביצועים. לכל רכב הפירלי שלו, גם במדינות שבהם זקוקים לצמיגי שלג וגם במדינות מאוד חמות. צמיג איטלקי בסטייל אמיתי. גם רכבי יוקרה, גם רכבים עתירי ביצועים, גם רכבים מהירים מאוד. ואגב, זהו גם אחד המותגים המובילים לייצוג צמיגים לאופניים, לרבות אלה המתחרים במרוצים מאתגרים ועתירי ביצועים.

צמיגי פירלי PIRELLI: תרבות ארגונית מרשימה מאז 1872

כבר מימיה הראשונים – פירלי הוקמה בשנת 1872 ע"י היזם והמהנדס בן ה-24 ג'ובאני בטיסטה פירלי – הקפידה החברה להתנהל על סמך תרבות ארגונית מעצימה הנשענת על תפישת עולם שדוגלת באיכות וחדשנות.

החשיבות שמייחסת צמיגי פירלי לחזון ולערכים באה לידי ביטוי גם בפרסום מסמך רשמי המופץ בקרב עשרות אלפי העובדים של החברה בכל רחבי העולם. הגרסה האחרונה של "הפילוסופיה של פירלי" נכתבה ב-2016, ובין השאר מודגשים בה המחויבות לבטיחות מקסימלית של כל צמיג וצמיג, ההבנה כי לעובדים ולספקים חלק בלתי נפרד בהצלחת החברה (שהיקף מכירותיה ב-2015 עבר את ה-6.3 מיליארד יורו), השאיפה לאסתטיקה (שהרי מדובר בחברה שנוסדה במילאנו, אחד ממקורות הרנסנס ומרכז תרבות ואופנה חשוב בימינו) והאחריות הסביבתית.

למה מייצרת פירלי צמיגים יפים במיוחד?

כאמור אחד המאפיינים הייחודיים של צמיגי פירלי (Pirelli) הוא שהחברה מייצרת צמיגים יפים במיוחד.

דוגמה אחת לכך ניתן למצוא בסדרת ה-Phantom של החברה, שמיועדת לאופנועים ספורטיביים דוגמת אופנועי הבונוויל הקלאסיים של חברת טריומף. כיאה לחברה ותיקה האמונה על שילוב בין מסורת למודרניות, הציגה לאחרונה פירלי דגם חדש בסדרת זו, Phantom Sportscomp, אשר מורכב על דגם וינטאג' מיוחד של אופנועי טריומף ונהנה לא רק מאסתטיקה יוצאת דופן אלא גם מביצועים ברמה אחרת לגמרי.

במסגרת החתירה לאסתטיקה מושלמת מייצרת פירלי צמיגים בעלי צורות חריצים חדשניות, וכן מקפידה על דפנות צמיג מושלמות ללא רבב (בזכות מערך בקרת איכות קפדני). כמו כן מוקדשת תשומת לב להתאמת מראה הצמיג לרכב עליו הוא מותקן, וכך למשל הצמיגים מסדרת ה-Scorpion Zero Asimmetrico שמורכבים על אחד מדגמי הקרוסאובר החדשים של טסלה זכו למראה קשוח שמשתלב היטב בחזות הכללית של הרכב.

מעטים הראשים שלא יסתובבו כאשר עוברת ברחוב מכונית מיוחדת, מכונית אספנים או מכונית יוקרתית במיוחד. בדרך כלל, לא הצמיגים הם אלה שמושכים את תשומת הלב, אלא מבנה המכונית, צבעה המיוחד, קווי המתאר או גרגור המנוע. אבל צמיגי פירלי הם משהו מיוחד. אפשר לומר אפילו יוצא דופן בנוף. כן, אלה צמיגים שגם מי שלא רואה בדרך כלל בצמיגים אביזר עיצובי מתמלא פליאה למראיהם. עוד לפני שמבינים את האיכות שמסתתרת בהם, קל להתרשם מהעיצוב המיוחד. כאשר מבינים כי יצרן הצמיגים, פירלי, הינו חברה איטלקית וותיקה וידועה, אפשר לרדת לשורש הדברים. אין כמו האיטלקים להעריך ולהוקיר אמנות יפה, אנשים יפים, נשים יפות, מכוניות יפות וגם צמיגים יפים ומעוררי השראה. אז נכון שלא רק היופי הוא מה שחשוב בצמיגים, אבל זוהי ללא ספק נקודת פתיחה יפה!

צמיגי פירלי PIRELLI – אמינות מעל לכל

מאפיין מובהק נוסף של צמיגי פירלי – שכאמור נרכשה ע"י תאגיד סיני גדול בשם ChemChina (השייך לממשלה הסינית) – הוא האמינות. כל דגמי הצמיגים של החברה, הן למכוניות והן לאופנועים, נחשבים אמינים מאוד, וזאת בזכות רמת בקרת האיכות שהייתה קפדנית מאז ומתמיד ובכל זאת לא מספיקה להשתפר (בעיקר בזכות המחויבות של העובדים).

הרווח הוא כמובן של הנהגים והרוכבים, שנהנים מאחיזת כביש מעולה גם במצבים קיצוניים ובדרכים משובשות.

בין הדגמים המומלצים במיוחד של פירלי: CHRONO, PZROSS, CITNET, P-7000 ועוד, ולמעשה כל צמיג של החברה האיטלקית הוא שילוב מוצלח של יופי ואיכות.

דאגה גם לסביבה

עוד כדאי לציין כי צמיגי פירלי מחויבת גם לסביבה, האנושית כמו גם הגיאוגרפית.

צמיגי פירלי לאופנועים

הדאגה לסביבה – עליה התחייבה החברה כאמור בהצהרת הכוונות שלה שפורסמה בשנת 2016 – באה לידי ביטוי בייצור צמיגים שתוחלת החיים שלהם ארוכה במיוחד (בזכות טכנולוגיות מתקדמות לצמצום הבלאי שלהם), ובהבטחת סביבת עבודה בטוחה ונעימה בכל מפעלי החברה ברחבי העולם.

בהתאם, רכישת צמיג של פירלי מעניקה לא רק חווית נהיגה משופרת וחזות מרשימה לרכב אלא גם את הסיפוק הכרוך בידיעה שסייעתם לשמירה על כדור הארץ.

כמה זמן לוקח לפתח צמיג חדש?

על פי פרסומי חברת פירלי, שוקדים בחברה לפתח עוד ועוד צמיגים חדשים, למכוניות מדגמים חדישים. ההתאמה בין הצמיג לרכב, כך מדגישים, צריכה להיות מושלמת. צמיג שמותאם במיוחד לרכב נתון מסייע לנסיעה חלקה, לצריכת דלק יותר נמוכה. כמובן, חדשנות מגיעה עם יותר בטיחות. אך עולה השאלה, כמה זמן בעצם לוקח לפתח צמיג חדש? אפשר להניח כי זו לא משימה פשוטה ולא ניתן להיחפז בכך. ואכן, כך בדיוק קורה בשטח.

פיתוח צמיג חדש מרמת אב הטיפוס, יכול לקחת לא חצי שנה או שנה אלא אפילו שנתיים וגם שלוש שנים. פיתוח צמיג חדש נעשה תוך שילוב היבטים של עיצוב ואחיזת כביש. הצמיגים נבדקים לאורך הדרך במספר עצום של בדיקות ומבחנים. הם לא משווקים לפני שבודקים כיצד מגיב הרכב בנסיעה בכביש יבש ובנסיעה בכביש רטוב. נבדקת ההתנגדות למשטחים שונים, יכולת עמידות במהירויות שונות ובתנאי דרך מגוונים.

סוגי צמיגים לסוגי תחבורה

מאז ומתמיד השקיעה החברה האיטלקית משאבים רבים כדי לזהות את הצרכים של לקוחותיה (הקיימים והחדשים) בכל רחבי העולם ועל-מנת לספק מענה אפקטיבי לאותם צרכים. כיום מייצרת פירלי מדי שנה  למעלה מ-70 מיליון צמיגים עבור כלי הרכב השונים: מכוניות, אופנועים ואופניים.

צמיגים לרכב תוצרת פירלי מחולקים ל-4 סדרות: P-Zero, Cinturato, Winter, Scorpions. צמיגי P-Zero הושקו ב-1986 כצמיגים יוקרתיים לרכבי פרמיום והציבו סטנדרטים חדשים לתעשיית הצמיגים באופן כללי. הצמיגים מתאפיינים בביצועים מרשימים ובפרט בלימה מהירה גם בכבישים רטובים וגם בכבישים יבשים, והם מוצעים בקוטר של בין 17 אינץ’ ל-22 אינץ’. צמיגים מסדרת Cinturato מבטיחים פליטה נמוכה במיוחד של CO2 בזכות שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה וברי קיימא. סדרת Winter כשמה כן היא – כוללת צמיגים ייעודיים לעונה הקרה (שבאיטליה היא גם גשומה למדי), והצמיגים מסדרת Scorpion מתאימים לרכבי קרוסאובר ונשענים על מיטב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

למי שמחפש צמיגי פירלי לאופנועים ישנה בחירה בין שני מותגים – Pirelli ו- Metzeler. צמיגים לאופניים מוצעים בשתי סדרות – P Zero (עם מאפיינים דומים לצמיגי ה-P Zero למכוניות) ו-Cycl-E – צמיגים איכותיים במיוחד לאופניים עירוניים.

מותג מהחמישייה הפותחת בעולם

מותג פירלי נחשב כיום לחברה רב לאומית, כאשר המון מפעלים של החברה פרוסים מסביב לעולם. החברה מספקת פרנסה למספר עצום של עובדים, מהנדסים, מתכננים ועובדי ייצור. זהו מותג צמיגים שנמצא מזה שנים בטופ של הצמרת העולמית. כיום, זהו אחד מחמשת מותגי הצמיגים הטובים, החזקים והמובילים בעולם.

הידעתם כי לפירלי יותר מ-20 מפעלים ברחבי העולם? והיא לא רק פעילה בענף המוטורי אלא גם בעלת בלעדיות באספקת צמיגים לתחרויות בעלות שם, שמתקיימות ברחבי תבל. החברה תופסת פלח שוק נכבד, ביותר מ-150 מדינות. זוהי נוכחות עולמית שלא מוטלת בספק. ובין אבני הדרך של החברה ניתן עוד לציין את הפיתוח של הצמיגים הרדיאליים המשופרים, בעלי בסיס רחב. כיום, על פי ההערכות, מעסיקה החברה מעל ל-30 אלף עובדים ברחבי העולם.

צמיגי פירלי ואיכות הסביבה

הביקוש הרב לצמיגים איכותיים של החברה האיטלקית הוביל למצב שבו ישנם עבור צמיגי פירלי יבואן רשמי ומשווקים נוספים בישראל – וכדאי כמובן להגיע לפנצ’ריה מקצועית ואמינה שבה תקבלו עצות והמלצות לבחירת הדגם האידיאלי לרכב שלכם ובהתאם להעדפות הספציפיות שלכם.

עוד כדאי להדגיש כי פירלי מחויבת מאוד לשמירה על הסביבה, כשחלק מהטכנולוגיות שפותחו בחברה נועדו לצמצום זיהום האוויר הן במהלך ייצור הצמיגים והן במהלך הנסיעה בכלי רכב עם צמיגי פירלי. גם העמידות הגבוהה במיוחד של הצמיגים של החברה האיטלקית תורמת להפחתה ניכרת של הפגיעה בסביבה ומהווה עוד סיבה טובה לרכוש אותם.

יצרני רכב מובילים בוחרים פירלי וגם בארץ, מי שמבין לא יוותר על האיכות הזאת. פירלי ישראל, ממש כמו מותג הצמיגים שמעבר לים, זה מותג שמחויב לסטנדרט של נהיגה בטוחה ואחיזת כביש מושלמת. אך מעבר לנסיעה החלקה, אלה צמיגים שמיוצרים תוך מחויבות לצרכן ולסביבה גם יחד. בשנים האחרונות, דיווחה פירלי על שיתופי פעולה עם יצרני רכבים חשמליים. במסגרת שיתוף פעולה בין תחומי זה, נעשה מאמץ להוביל את הצמיגים לעידן המחויבות לסביבה.

רכבים חשמליים ורכבים היברידיים (רכבים חשמליים למחצה) נועדו לשמור על הסביבה, עם פחות זיהום אוויר, ללא עשן של דלק שרוף. אלה רכבים שקטים, מודרניים ועדכניים. מספר עצום של מהנדסים ובעלי תפקידים שקדו עם שיפור הצמיגים תוך שימוש במיטב הטכנולוגיות. המטרה – ייצור צמיגים בטוחים וגם עמידים יותר, במיוחד לרכבים ירוקים. צמיגים שאפשר יהיה להשתמש בהם לאורך יותר זמן, מבלי שצריך להחליף. כך, חוסכים משאבים ותהליכי ייצור זוללי חומרי גלם ואנרגיה. הכל, למען האדם והסביבה. גם כאשר חלק מהצמיגים כיום ניתן למחזור, עדיין הארכת תוחלת החיים של הצמיג המודרני של פירלי תורמת תרומה מכרעת לסביבת החיים של כולנו.

צור קשר