צמיגי מישלין

צמיגי מישלין- MICHELIN

צמיגים זה מישלין ומישלין זה צמיגים. בסוף המאה ה-19 המציאו האחים אדוארד ואנדרה מישלין פטנט לצמיג שניתן לתקנו בקלות כשהוא מתפנצ'ר –
ובעצם הפכו את הצמיג לשימושי באמת. צמיגי מישלין אחראית גם לפיתוח הצמיג הרדיאלי, פריצת דרך חשובה נוספת בעולם הרכב,
ובאופן כללי צמיגי מישלין מבטיחים חווית נהיגה משובחת במיוחד.

כיצד מסייעת החדשנות המתמדת של צמיגי מישלין גם לכם?

מישלין הוא אחד המותגים המובילים בתחום הצמיגים, בעיקר בזכות חדשנות מתמדת, כבר מאז היווסדה של החברה בסוף המאה ה-19, וביתר שאת בימינו, כשהחברה מקדישה משאבים רבים למחקר ופיתוח על מנת למצוא פתרונות יעילים לצרכים העכשוויים של הנהגים.

המטרה של צמיגי מישלין הייתה מאז ומתמיד להעניק חווית נסיעה נוחה, בטוחה ומהנה ככל האפשר בכל סוגי כלי הרכב, ובפרט כמובן במכוניות נוסעים. לשם כך לא הסתפקה החברה בשכלול הצמיגים הקיימים בכל נקודת זמן, אלא פיתחה פתרונות חדשניים ולמעשה בלא מעט מקרים אף אפשר לומר שהיא "המציאה את הגלגל מחדש" כדי להעניק למכוניות שלנו אחיזת כביש משופרת במידה ניכרת.

צור קשר




    למה הצמיגים כל כך חשובים לכל כלי רכב?

    קניית מכונית, בין אם חדשה ובין אם משומשת, היא החלטה שרובנו מקדישים לה זמן רב ולא מעט מחשבה, ובצדק: מדובר בהשקעה של סכום כסף בלתי מבוטל ובפריט שמשפיע במידה רבה על איכות החיים שלנו. בפרט יש לתת את הדעת על מרכיב הבטיחות, שהרי כולנו רוצים לחזור הביתה בשלום, ולצמיגים איכותיים ישנו חלק נכבד בכך.

    כולנו מכירים את הסיטואציות שבהן הצמיגים עומדים למבחן:

    • חתול שמתפרץ לכביש ומאלץ אותנו לבלום בבת אחת,
    • גשם כבד שהופך כל פניה וכל האצה לבעייתיות אלא אם כן אחיזת הכביש של הצמיגים אופטימלית, וכו'.

    במקרים אלה ההבדל בין צמיגי מישלין לצמיגים סבירים עשוי להיות דרמטי, ואם לוקחים בחשבון שהחלק של הצמיג שבא במגע עם הכביש בכל רגע נתון הוא בסך הכל כמה סנטימטרים, אפשר להבין למה אי אפשר להתפשר על צמיגים.

    ההמצאות החשובות של מישלין והתועלת שלנו בזכותן

    מישלין מתהדרת בלמעלה מ-120 שנות חדשנות ומצוינות, ובהחלט יש לכך אחיזה במציאות (או במקרה של מישלין, אחיזת כביש מעולה).

    בסוף המאה ה-19 הצליחו האחים מישלין להטמיע בצמיגי מכוניות עקרונות ששימשו לצמיגי אופניים, ב-1913 הביאה החברה לעולם את הקונספט של צמיג רזרבי (שאין אדם שלא נחלץ בזכותו ממצב לא נעים במיוחד), ב-1946 הציגה מישלין את הצמיג הרדיאלי שמאפשר לכולנו לנסוע במהירויות גבוהות (עד אז מהירות גבוהה הובילה להתחממות מואצת של הצמיגים, שהתאפיינו במבנה דיאגונלי), ב-1992 הושק הדור הראשון של הצמיגים הירוקים אשר מיוצרים על בסיס סיליקה (צורן דו חמצני) ומבטיחים יעילות אנרגטית גבוהה יותר ותוחלת חיים ארוכה יותר, וגם במאה ה-21 נמשכת מגמת החדשנות ובפרט פותחו פתרונות המאפשרים גם לצמיגים שחוקים להבטיח אחיזת כביש מעולה.

    מגוון רחב שמאפשר לכל אחד למצוא צמיג מישלין שמתאים לסוג הנהיגה שלו

    ההשקעה המרובה במחקר ופיתוח מאפשרת לצמיגי מישלין להציע מגוון רחב של צמיגים, לכל סוגי הרכב, ועוד יותר חשוב: לכל סגנונות הנהיגה.

    אם אתם מעדיפים נהיגה נינוחה ושקטה יותר, מישלין מציעה לכם צמיגים מתאימים. אם אתם מעדיפים נהיגה ספורטיבית וביצועים סוחפים יותר, גם כן תמצאו אופציות הולמות. בכל מקרה, מומלץ להגיע אל מומחים מנוסים ובעלי יושרה בתחום, שימליצו על הצמיגים האופטימליים בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם.

    צמיגי מישלין – ידידותיים גם לסביבה

    Tire Shop in Tel Aviv

    חברת מישלין היא לא רק ידידותית לנהגים בכל רחבי העולם אלא גם לכדור הארץ עצמו.

    לאורך המחצית השנייה של המאה ה-20 הצליחו מהנדסי החברה להפחית את התנגדות הצמיג, ובכך להאריך את תוחלת החיים שלהם ולצמצם את צריכת הדלק, ובשנים האחרונות פותחו צמיגים ירוקים שיקטינו עוד יותר את צריכת הדלק המזהם ואת פליטת הפחמן הדו-חמצני שכידוע משפיע על הבריאות של כולנו.

    למה עבור מישלין צמיגים ידידותיים לסביבה הם חלק מהחזון?

    מישלין הוא כמעט שם נרדף לצמיגים איכותיים, וחלק משמעותי בכך נזקף לזכות הידידותיות לסביבה של החברה שהקימו האחים אנדרה ואדוארד בסוף המאה ה-19.

    למעשה הצמיג הרדיאלי, שהוצג לעולם ב-1946 ע”י מישלין ושהפך מאז לסטנדרט בתעשייה, צמצם את התנגדות הצמיגים בכ-30% ובכך תרם במידה דרמטית להפחתת זיהום האוויר (בזכות הניצול היעיל יותר של אנרגיה שמאפשר צריכת דלק נמוכה יותר), וגם במאה ה-21 משקיעה החברה משאבים רבים כדי לפתח מוצרים ברי קיימא ולמזער את הפגיעה בכדור הארץ.

    כך למשל הוספת סיליקה (תרכובת כימית שמוכרת גם בשם צורן דו חמצני) הפחיתה עוד יותר את התנגדות הצמיגים (בכ-20%!) ובכך תרמה לצמצום צריכת הדלק (מהלך שהוא לא “רק” ידידותי לסביבה אלא גם לחשבון הבנק של הנהגים). דרך נוספת היא שימוש באנרגיה נקייה במפעלי החברה ברחבי העולם וניטור מתמיד כדי לצמצם את פליטת החומרים המזהמים במהלך ייצור הצמיגים (מישלין מתגאה כי מאז 2005 הופחתו פליטות המזהמים שלה בכ-33%), ועוד פעולה שכולנו יכולים לקחת בה חלק היא מחזור צמיגים משומשים (לטובת מגרשי ספורט סינתטיים, קירות אטומים לרעש ועוד. באירופה, אגב, שיעור המחזור של צמיגים שהגיעו לסוף הדרך עומד על 95%).

    כמו כן חברת צמיגי מישלין נוקטת בצעדים שונים כדי לייער מחדש אזורים שבהם נכרתו העצים המשמשים לייצור גומי, בין השאר על בסיס מחקרים חקלאיים וביולוגיים מקיפים שמספקים פתרונות מתקדמים, כשבין השאר נשמרים אזורים מיוערים ללא שינוי כדי להגן על הצומח והחי בהם.

    צמיגים לרכב צמיגי זוארץ תל אביב

    למה מקבלים צמיגי מישלין חוות דעת חיוביות מכל המומחים?

    • השיקול האקולוגי מהווה בימינו חלק בלתי נפרד מכל החלטה אצל כל מי שמבין כי לכולנו אחריות על עתיד כדור הארץ.
    • יחד עם זאת הסיבה המשמעותית יותר לפופולריות הרבה של מישלין היא הציונים הגבוהים שמקבלים צמיגי החברה הן מצד מומחים והן מצד הקהל הרחב.

    לא בכדי מקבלים צמיגי מישלין חוות דעת חיוביות מכל המומחים:

    ראשית, מדובר במוצרים בעלי עמידות גבוהה – בין אם מדובר על צמיגי מישלין לאופניים, צמיגים לאופנוע, צמיגים לרכבי שטח או צמיגים למכוניות שנעות בעיקר בכבישים,

    בכל מקרה תזכו למוצר שישרת אתכם נאמנה במשך שנים רבות ובכך יבטיח יחס עלות-תועלת משתלם מאוד. שנית, הביצועים: מקסימום אחיזת כביש, מינימום צריכת דלק ועוד בונוס יקר ערך הוא השקט בתא הנוסעים כשבמכונית שלכם מותקנים צמיגי מישלין (שקט פיזי בזכות הנסיעה החרישית ושקט נפשי בזכות רמת הבטיחות המרבית, שגם היא מהווה כמובן יתרון משמעותי מאוד של צמיגי החברה הצרפתית).

    בנוסף נשענים צמיגי מישלין על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום, כך שכל פיתוח חדש וכל שיפור ושכלול יבוא לידי ביטוי גם בצמיגים במכונית שלכם (או באופנוע/ אופניים/ משאית וכו’).

    צמיגים בתל אביב

    למה חשובים הצמיגים?

    צמיגים הם אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל מכונית (ובעצם בכל רכב שהוא). הצמיג הוא החלק שבא במגע עם הכביש, ועל כן הבלימה מתבצעת באמצעותו ולמעשה באמצעות משטח שגודלו כגודל כף יד (זהו החלק של הצמיג שנמצא במגע עם הכביש בכל רגע נתון). מאחר שעל בטיחות אסור להתפשר, חשוב מאוד לבחור צמיגים איכותיים – צמיגי מישלין הוכיחו את עצמם כאמור במבחנים רבים שנערכו על-ידי גופים מקצועיים וגם באינספור כלי רכב שבהם הותקנו. הצמיגים תורמים גם להנאה מהנהיגה והנסיעה ומבטיחים שקט נפשי – עוד סיבות טובות להשקיע בצמיגים של מישלין.

    האם ישנה עדיפות לקניית צמיגי מישלין תוצרת גרמניה?

    כשמתלבטים בין האפשרויות השונות של צמיגי מישלין ארץ יצור כל צמיג היא פקטור שכדאי לקחת בחשבון – אם כי זהו לא בהכרח הפקטור המשמעותי ביותר. באופן טבעי אנחנו מייחסים איכות גבוהה יותר לצמיגים שיוצרו בצרפת או בארה”ב, או לצמיגי מישלין תוצרת גרמניה, אבל כדאי לדעת שבקרת האיכות המחמירה של החברה מבטיחה כי כל מוצריה הם ברמה אחידה. עוד כדאי לדעת בהקשר זה כי למישלין קרוב ל-70 אתרי ייצור בלא פחות מ-17 מדינות ברחבי העולם ובהן קנדה, מקסיקו, ארה”ב, ברזיל, תאילנד, הודו, סין, צרפת, ספרד, איטליה, גרמניה, הונגריה, פולין, רומניה ורוסיה.

    צמיגי מישלין לאופניים

    הצמיג הראשון שפיתחו האחים מישלין יועד לאופניים, וגם כיום תמצאו מגוון רחב של צמיגי מישלין לאופניים. כמו הצמיגים למכוניות, גם צמיגים אלה פותחו על בסיס טכנולוגיות חדשניות ובעזרת רוכבי אופניים מקצוענים, ומותאמים לכל סוגי האופניים – אופני הרים, אופני שטח, קרוס קאנטרי ועוד. בין השאר נעשה שימוש בסיליקה כדי להבטיח עמידות מרבית, אחיזה מיטבית בכל תנאי שטח וגלגול מהיר. חשוב לבחור באופן מושכל את הדגם האידיאלי בהתאם לסוג האופניים ומאפייני הרכיבה.

    צמיגי מישלין לאופנועים

    עם רזומה של אינספור זכיות במרוצי אופנועים, אין ספק שמישלין היא הבחירה המושלמת גם כשמחפשים צמיגים לאופנוע. כשמחפשים צמיגי מישלין לאופנועים נתקלים גם כן בלא מעט חידושים דוגמת צמיגים עם סוליה שמורכבת מתערובת גומי כפולה (רכה בדפנות ובכתפיים וקשיחה יותר במרכז) וזאת על-מנת להוביל למקסימום ביצועים, תרכובות סינתטיות לאחיזת כביש משופרת, צמיג סליק בעל משטח שהוא חלק לחלוטין, שימוש בסיליקה (צורן דו חמצני) ועוד. מאחר שרמת הבטיחות של כל אופנוע נשענת עוד יותר מהרגיל על איכות הצמיג, מומלץ לא להתפשר ולחפש צמיגי מישלין.

    צמיגים לעונות השנה

    אמנם ברוב שטחי מדינת ישראל החורף חמים למדי, וגם כמויות הגשם אינן גדולות, אבל בכל זאת כדאי לדעת שלמישלין ישנם גם צמיגים ייעודיים לחורף. המאפיין העיקרי של צמיגי החורף של מישלין הוא אחיזת הכביש המשופרת (עוד יותר מהרגיל) וזאת על-מנת לאפשר נסיעה גם בכבישים רטובים או קפואים – בזכות הקטנת מרחק הבלימה (פקטור קריטי בנהיגה בכבישים רטובים). צמיגים לחורף מאפשרים התניידות בטוחה בכל מזג אוויר כשכמובן חובה להקפיד גם על נהיגה זהירה עוד יותר מהרגיל.

    עוד כדאי לדעת כי ישנם הבדלים בין צמיגי קיץ וצמיגי חורף מבחינת החומרים שמהם הם מיוצרים.

    טיפול בצמיגים

    על-מנת ליהנות מהאיכות הגבוהה והביצועים המצוינים של צמיגי מישלין לאורך זמן רב ככל האפשר, חשוב לשמור עליהם היטב. התחזוקה השוטפת של צמיגים כוללת 3 מרכיבים:

    1. לחץ אוויר תקין: הבסיס לצמיג שממלא את ייעודו באופן הטוב ביותר הוא לחץ אוויר בהתאם להנחיות יצרנית הרכב (שמופיעות בספר הרכב וגם במדבקה על דלת המכונית). התדירות המומלצת לבדיקת לחץ האוויר היא אחת לשבוע וכשמדובר על רכב שנעשה בו שימוש אינטנסיבי (או שלחילופין הוא נושא באופן קבוע משאות כבדים) אפילו יותר. חשוב לבדוק את לחץ האוויר כשהצמיג קר, ולשם כך תוכלו להיעזר במד לחץ אוויר פשוט (שאינו יקר) או להגיע לתחנת דלק מיד עם תחילת הנסיעה.
    2. התבוננות: אחת לשבוע מומלץ לבחון את הצמיגים גם באמצעות התבוננות קפדנית בכל אחד מהם. כל חתך, סדק או עיוות עלולים לפגוע באחיזת הכביש, ובמקרים אלה כדאי להגיע לפנצ’ריה (כשבהקשר זה כדאי לזכור שכשמחפשים צמיגי מישלין תל אביב וערים אחרות מציעות מקומות רבים, ויש לבחור פנצ’ריה אמינה ומקצועית). גם צמיג שעומק החריצים בסוליותיו הוא פחות מ-2.5 מ”מ רצוי להחליף בהקדם.
    3. המלצה חשובה נוספת היא שאם החלפתם רק חלק מהצמיגים, הקפידו להתקין את אלה החדשים על הסרן האחורי, כדי להבטיח אחיזת כביש מיטבית.

    -> -> לתצוגת צמיגי גודייר, צמיגי דנלופ, צמיגי הנקוק, צמיגי פירלי.