צמיגי טויו

צמיגי טויו- TOYO

צמיגי טויו (Toyo) הם מותג פחות מוכר, אולם יודעי דבר מודעים לאיכות הגבוהה שלהם ומעדיפים אותם על פני שמות נוצצים יותר.
טויו היא חברה יפנית הפועלת מאז שנת 1945, וכמו רוב החברות היפניות גם היא משקיעה סכומי עתק במחקר ופיתוח – שבזכותם הופכים צמיגי טויו משוכללים יותר משנה לשנה,
ובפרט בפרמטרים חשובים כמו שחיקה נמוכה והבטחת נסיעה שקטה במיוחד.

צור קשר




    צמיגי טויו – איכות ללא פשרות

    טויו, החברה היפנית המובילה בתחום הצמיגים, ממתגת את עצמה כמי שמתאימה לנהגים שיודעים לזהות איכות אמתית, שדוגלים בהכל או כלום ולא מוכנים להתפשר על פחות מהכי טוב שיש.

    לאילו סוגי רכבים מציעה טויו צמיגים?

    טויו מייצרת צמיגים עבור מבחר רחב של כלי רכב, ובפרט:

    * מכוניות יוקרה (למשל האאודי R8)

    * מכוניות ספורט (למשל האאודי TT)

    * קרוסאוברים/ רכבים הנמנים על קטגוריית ה-SUV (רכבי שטח עם תא נוסעים ותא מטען מרווחים מאוד, ובעצם שילוב של רכב שטח ורכב פנאי גדול).

    * רכבי סדאן – המבנה הפופולרי ביותר של רכבי נוסעים, שבו תא המטען נפרד לחלוטין מתא הנוסעים

    * מכוניות היברידיות / חשמליות

    * משאיות (קלות וגם מסיביות יותר)

    עוד חשוב לציין כי צמיגי טויו מתאימים לכמעט כל הדגמים הנמנים על הקטגוריות הנ"ל, כך שקרוב לוודאי שהם ישדרגו גם את כלי הרכב שלכם.

    למה כשמחפשים צמיגים טויו היא אופציה שכדאי לשקול?

    כל הדגמים השונים של הצמיגים שמציעה טויו – וכאמור מדובר במבחר רחב היקף – מבוססים על מחקר ופיתוח מהמתקדמים ביותר בעולם הצמיגים ועל ניסיון מצטבר של למעלה מ-70 שנה (החברה החלה לפעול ב-1945, כחלק מההשקעה המסיבית של יפן בתעשיות שונות במסגרת שיקום המדינה בעקבות מלחמת העולם השנייה).

    בפרט פיתחה החברה מערכות ממוחשבות המאפשרות לבצע סימולציות המדמות תנאי אמת מורכבים במיוחד, כך שכל סדרת צמיגים לכל סוגי כלי הרכב נבחנת בקפידה וביסודיות רבה. בקרת איכות מושקעת זו מאפשרת לחברה להתהדר בסלוגנים כמו "הכל או כלום" ולהתחייב לרמת איכות גבוהה במיוחד – ולא רק להתחייב אלא גם לעמוד בהתחייבותה זו.

    החדשנות היפנית, שהפכה את מדינת האיים שבמזרח אסיה למעצמה כלכלית מובילה, באה לידי ביטוי גם בצמיגי טויו. בפרט מצליחים צמיגים אלה להפגין אחיזת כביש מעולה גם במסגרת נהיגה בעלת אופי ספורטיבי ובאופן כללי מתאפיינים בביצועים גבוהים.

    איך תדעו איזה צמיג של טויו הכי מתאים לכם?

    ההיצע רחב ההיקף של צמיגי טויו מאפשר לכל מי שמחפש צמיג חדש למצוא את האופציה שמתאימה לו בדיוק, בהתאם לשימוש בכלי הרכב (לנסיעות בשטח או רק על כבישים, להובלת משאות כבדים וכו') ולסגנון הנהיגה המאפיין אותו (רגוע/ ספורטיבי וכו').

    על מנת להיות בטוחים שעל הרכב שלכם מורכבים הצמיגים המתאימים ביותר של טויו חשוב להגיע אל חנות שגם מציעה מגוון רחב של דגמים וגם מעסיקה אנשי מקצוע מנוסים ובעלי יושרה שיסייעו לכם בבחירה.

    איך להפיק מצמיגי טויו את המקסימום?

    כאמור כשלא מוכנים להתפשר על האיכות של הצמיגים טויו היא אופציה מומלצת. בנוסף מומלץ בחום להקפיד על התנהלות נכונה עם צמיגים מרשימים אלה, כך שתוכלו להפיק מהם את המרב ובנוסף תוחלת החיים שלהם תהיה מקסימלית כדי שתיהנו מהם במשך שנים רבות.

    * הקפידו על לחץ אוויר תקין בכל הצמיגים (אל תשכחו לוודא שגם הצמיג הרזרבי מנופח כהלכה) – יש למלא אוויר לפחות אחת לשבוע, בתחילת נסיעה.

    * השתמשו אך ורק בצמיגים של טויו המתאימים לסוג הרכב שלכם ולאופי השימוש בו.

    * בנהיגה בכביש רטוב האטו, ובפרט לפני כניסה לשלוליות עמוקות. אמנם לצמיגים של טויו אחיזת כביש מעולה, אולם מים, ובפרט אם הם עמוקים, משבשים את החיבור בין הצמיג לבין הכביש ועלולים להוביל לאובדן שליטה ברכב.

    -> -> לתצוגת צמיגים לטרקטורוניםצמיגי דנלופ, צמיגי פירלי.
    -> -> הכל על צמיגים לשטח.