צמיגי פלקן

צמיגי פלקן- FALKEN

בשנת 2008 דורג אחד הדגמים של צמיגי פלקן במקום הראשון בסקר שביעות רצון של המגזין האמריקאי המוביל American Reports –
ולא בכדי: כל הדגמים של צמיגי פלקן (Falken) מעניקים נוחות נסיעה יוצאת דופן באיכותה ובפרט מצוידים במנגנון מיוחד המבטיח
בלימות בטוחות גם בכבישים רטובים. החברה היפנית, שנוסדה ב-1983 ופעילותה התפשטה במהירות גם מחוץ לגבולות אסיה, מייצרת צמיגים למכוניות נוסעים, רכבי שטח ומשאיות.

לחץ כאן




    פלקן (Falken) היא אחד המותגים הצעירים (החברה נוסדה ב-1983) והמבטיחים, ובפרט מצטיינת החברה היפנית בייצור צמיגים ששומרים על אחיזת כביש מיטבית בכל תנאי מזג אוויר.

    כיאה לחברה יפנית, הטכנולוגיה בה מיוצרים צמיגי פלקן היא מהמתקדמות ביותר בעולם, ואין פלא שבארה"ב למשל (ולא רק בה) היא זוכה להצלחה רבה.

    צמיגי פלקן – 30 שנות מצוינות

    בתחום שבו ישנם מותגים בני 100 ומעלה (למשל דנלופ, פירלי ומישלן), חברה שנמצאת "רק" בעשור ה-4 לחייה נחשבת צעירה. יחד עם זאת פלקן כבר הוכיחה את עצמה לא פעם, וסיפקה צמיגים משובחים ומוערכים, ודוגמה אחת לכך היא ה-ZE-912, שדורג ע"י מגזין אמריקאי נחשב (ה-Consumer Report) במקום הראשון וזאת מתוך כמה עשרות צמיגים שביצועיהם עמדו למבחן.

    גם שאר צמיגי פלקן מפגינים ביצועים מרשימים במיוחד ובפרט אחיזת כביש איתנה גם כשהכביש רטוב ואפילו בתנאי קיצון.

    החברה הוקמה כאמור בשנת 1983, שנתיים לאחר מכן היא כבר החלה לפעול בארה"ב – כיום ממוקם המטה האמריקאי של פלקן בקליפורניה – והיא חלק מתאגיד יפני גדול בשם סומיטומו (Sumitomo).

    לאורך השנים השקיעה פלקן סכומי כסף משמעותיים במחקר ופיתוח, וזאת על מנת להשביח עוד ועוד את הצמיגים השונים שהיא מייצרת. במקביל הושקעו משאבים רבים גם בשיווק ופרסום, במטרה להביא את החברה הצעירה לתודעה של קהל רחב מאוד, כשאחת הדרכים לשם כך היא הפגנת נוכחות והישגים מרשימים במרוצי מכוניות ואופנועים.

    ביצועים מרשימים במיוחד במרוצים

    התחום בו מתבלטת במיוחד החברה היפנית הצעירה יחסית הוא צמיגי UHP (ראשי תיבות של Ultra High Performance) – צמיגים ספורטיביים שמאפשרים לכל נהג להפיק את המקסימום מהמכונית שלו, ובכלל לא משנה באיזו מכונית מדובר.

    הנהיגה ברכב שהותקנו בו צמיגי UHP דינמית מאוד, ההיגוי מדויק במיוחד, מרחק הבלימה מתקצר והיכולת לבצע פניות מכל הסוגים משתפרת משמעותית ובסך הכל זוכים הנהגים שבחרו בצמיגים הספורטיביים בחוויית נהיגה מרגשת יותר.

    באופן טבעי לחברה המתמחה בייצור צמיגים ספורטיביים, בחרה פלקן לקחת חלק במרוצי מכוניות ואופנועים רבים כדי להוכיח לכולם, ובפרט לקהל בארה"ב, עד כמה איכותיים צמיגיה.

    בין השאר בחר להשתמש בצמיגי פלקן האופנוען האגדי ריאן וילופוטו שזכה באינספור תחרויות מוטוקרוס וסופרקרוס. מרוצים בולטים שבהם הצטיינו הצמיגים של פלקן הם ה-American Le Mans וסדרת ה-Formula Drift שנערכת בארה"ב.

    אחיזת כביש מעולה לכל סוגי כלי הרכב

    המוטיב הבולט ביותר של צמיגי פלקן הוא אחיזת כביש מעולה, ללא פשרות, בכל תנאי מזג אוויר כולל גשם סוחף או שלג כבד (אמנם בישראל אחיזת כביש אופטימלית בשלג פחות רלוונטית, אבל זוהי בהחלט אינדיקציה לאיכות של הצמיגים).

    ה"סוד" של אחיזת הכביש המעולה הוא פרופיל לא סימטרי שכולל גם תעלה ייעודית לניקוז מים ביעילות מרבית ובמהירות רבה תוך כדי הנסיעה. גם מיקום החריצים מפחית במידה משמעותית מאוד את הסיכון להחלקה, ותורם לחוויית הנהיגה.

    בין הדגמים הבולטים של הצמיגים של פלקן: FK/AT המיועד לרכבי 4 על 4, M2 המיועד לרכב משא קל, RI-103 שמותקן אף הוא על רכבי משא קל, ה-ZE-326 שמתאים למכוניות נוסעים, ה-FK-752 שמיועד גם כן למכוניות נוסעים וכן דגם SN-828 שמגיע כמו הדגמים האחרים במגוון רחב של מידות ובכל מקרה מספק איכות גבוהה במחיר תחרותי.

    -> -> לתצוגת צמיגי גודריץ'.

    אולי יעניין אותך גם: צמיגים במבצע